Nr.                 / IP / 22.12.2016

INVITAŢIE  DE PARTICIPARE 


 
                MUNICIPIUL PAŞCANI
 

 Cod fiscal

 4541360
,  
 Adresa

 Str. Stefan cel Mare. nr.16, Paşcani, jud. Iaşi,
 
 Telefon

 +40 0232762300/ +40 0232718250

 Fax

 +40 0232766259/ +40 0232718250
 
,  Email

 
achizitii@primariapascani.ro, in calitate de autoritate contractanta,  va invita sa participati la procedura de atribuire a contractului:
Servicii de elaborare a studiilor de fezabilitate – D.A.L.I. pentru “MODERNIZARE STRĂZI ÎN MUNICIPIUL PAŞCANI , JUD. IAŞI” Procedura aplicata pentru atribuirea contractelor de achizitie publica:
achizitie directa, in conformitate cu art.7 alin.(5) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice; Sursa de finantare :
Buget local; Valoare estimată:
132.500 lei Ofertantul declarat castigator, va constitui o garantie de buna executie a contractului, in original, in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA, în termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica. Garantia de buna executie se constituie în una din formele de la art.40 din HG nr. 395/2016: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prevederile art. 36 alin. (3)-(5) din HG 395/2016 aplicându -se corespunzator. Garanţia de bună execuţie se poate constitui şi prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale – operatorul economic are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,50% din pretul contractului; Garantia de buna executie trebuie prezentata in conformitate cu modelul din sectiunea Formulare.
Documente de calificare solicitate

  • Declaraţie privind neincadrarea in situatiile art. 164,165,167 din Legea 98/2016privind achizitiile publice , conform model din sectiunea Formulare;

  • Declaraţie privind neincadrarea in situatiile art. 59 si 60 din Legea 98/2016privind achizitiile publice conflictul de interese pentru ofertantul individual/ofertantul asociat/ candidatul/ subcontractantul propus/terţul susţinător, conform model din sectiunea Formulare;

  • Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.

De asemenea, in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, trebuie sa se regaseasca si urmatoarele informatii: datele de identificare ale operatorului economic, actionarii/ asociatii, organele de conducere, administratorii, membrii Consiliului de Administratie, membrii Consiliului de Supraveghere, cotele de participare. „Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor”. In cazul unei asocieri, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate al fiecarui membru sa fie in concordanta cu partea din contract pe care o va realiza.
NOTA:
In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII
: Ofertantul va completa lista cuprinzând subcontractantii cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi îndeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata câstigatoare are obligatia de a prezenta contractul incheiat cu subcontractantul nominalizat în oferta, înaintea semnarii contractului de lucrari.
PROPUNEREA TEHNICĂ  trebuie să descrie modul de indeplinire a cerinţelor prevăzute în caietul de sarcini :

  • Descrierea modului de realizare a serviciilor de proiectare si a lucrarilor, ce urmeaza a fi executate;


PROPUNEREA FINANCIARĂ va fi elaborata pentru fiecare obiectiv în parte
astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţ, precum si la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului şi va conţine Formularul de oferta. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA. Criteriu de atribuire: 
Preţul cel mai scăzut
 INFORMATII DE PREZENTARE A OFERTEI: Oferta se va va prezenta detaliat  pentru  toate obiectivele de investitii prevazute în caietul de sarcini
. și se va incheia un singur contract de servicii Ofertantii interesati de procedura de achizitie isi vor posta ofertele pe site-ul https://www.e-licitatie.ro, la rubrica Proceduri de atribuire – Cumparari directe – Catalog de produse/servicii/lucrari, cu denumirea:
“MODERNIZARE STRĂZI ÎN MUNICIPIUL PAŞCANI , JUD. IAŞI”   1. Sector str. Libertății – de la intersecția cu str. Independenței ; 2. „24 Ianuarie” ; 3. Tudor Vladimirescu ; 4. Fundac Fântânele ; 5. Sector str. Crinilor – de la intersecția cu str. Grădiniței, la intersecția cu str. Morilor ; 6. Aleea Calea Iașului ; Autoritatea contractanta va selecta,  oferta cu pretul cel mai scazut, care va deveni castigatoare dupa prezentarea si indeplinirea conditiilor sus mentionate, respectiv prezentarea documentelor de calificare, a propunerii financiare si a propunerii tehnice. Nerespectarea denumirii poate duce la imposibilitatea selectarii de catre autoritatea contractanta a ofertelor; Data limita pentru postarea ofertelor in SEAP: 
https://www.e-licitatie.ro este de 28.12.2016
INFORMATII SUPLIMENTARE : Comp. Achizitii Publice – SIMON CRISTINA ; tel/fax: 0232.718250; Comp. Tehnic investitii – PERTU IULIAN ; tel : 0728.630 244.
DESCARCA:
Invitatia de participare
Formulare
Caietul de sarcini  
Certificat de urbanism - Aleea Calea Iasului    
Certificat de urbanism - Sector Strada Crinilor    
Certificat de urbanism - Strada 24 Ianuari
Certificat de urbanism - Strada Fundac Fantanele    
Certificat de urbanism - Strada Libertatii    
Certificat de urbanism - Strada Tudor Vladimirescu  

 
Close Search Window