JUDETUL IAȘI
MUNICIPIUL PAȘCANI
A N U N Ţ
În conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003, privind transparența decizională în administraţia publică, republicată, Primarul Municipiului Paşcani propune spre dezbatere publică textul complet al PROIECTULUI DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Schemei de ajutor de minimis pentru acordarea de facilitățí fiscale la plata impozitelor pe clădiri și terenuri persoanelor juridice, în vederea atragerii de investiții, creării de noi locuri de muncă și susținerii dezvoltării economice durabile în municipiul Pașcani pentru perioada 01.01.2022-31.12.2023, însoțit de referatul de aprobare nr. 19974/06.10.2021 a inițiatorului proiectului de hotărâre - Primarul municipiului Pașcani, de Raportul de specialitate nr. 19975/06.10.2021 întocmit de Direcția economică, Serviciul Taxe și Impozite Locale și Compartimentul Juridic și Contencios, studiul de oportunitate nr. 19867/06.10.2021 întocmit de Primarul municipiului Pașcani, avizul Consiliului Concurenței nr. 12321/04.11.2021, alte documente, proiect de hotărâre ce urmează a fi supus spre aprobare Consiliului Local al municipiului Paşcani.
Proiectul de hotărâre a fost afişat la sediul Municipiului Pașcani din strada Ștefan cel Mare nr. 16 şi publicat pe pagina de internet în data de 09.11.2021, conform Procesului verbal nr. 22936/09.11.2021.
Persoanele interesate, asociațiile de afaceri, alte asociații legal constituite pot trimite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, cu privire la proiectul de act normativ, la sediul Primăriei municipiului Pașcani – Registratură/ Compartimentul Informare, Consiliere și Relații cu Societatea Civilă, respectiv în format electronic pe adresa de e-mail office@primariapascani.ro, până pe data de 22.11.2021.
PRIMARUL MUNICIPIULUI PAŞCANI
MARIUS-NICOLAE PINTILIE