JUDETUL IASI
PRIMARIA MUNICIPIULUI PASCANI
ANUNT
Primaria municipiului Pascani, in conformitate cu prevederile Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare propune:
Organizarea dezbaterii publice privind proiectul de act normativ:
1. PROIECT DE HOTARARE privind aprobarea
Bugetului de venituri si cheltuieli si a Programului de investitii ale municipiului Pascani pentru anul 2016
Initiatorul proiectului de hotarare-Primarul municipiului Pascani
Dezbaterea publica va avea loc in data de 22.01.2016, ora 12:00, in Sala de seminarii din cadrul Primariei Municipiului Pascani. Proiectul de hotarare insotit de anexele aferente au fost afisate pe site-ul institutiei:
www.primariapascani.ro si la sediul Primariei Municipiului Pascani, din str. Stefan cel Mare nr.16 in data de
05.01.2016. Precizam totodata ca recomandarile pe marginea proiectului de hotarare se primesc la sediul Primariei Municipiului Pascani – Ghiseul Unic sau in format electronic pe adresa de e-mail:office@primariapascani.ro, pana pe data de
20.01.2016. La sedinta publica ce va avea loc la sediul Primariei Municipiului Pascani pentru dezbaterea publica a proiecteului de act normativ sunt invitati sa participe in limita locurilor disponibile din sala multifunctionala a primariei toti cei interesati:cetateni, persoane fizice si juridice, organizatii ale societatii civile, organizatii neguvernamentale, reprezentanti ai institutiilor publice interesate. Persoanele interesate se pot inscrie in vederea luarii cuvantului in cadrul sedintei la sediul Primariei Municipiului Pascani – Ghiseu Unic, persoana de contact Bartolomeu Ciprian-Ionut, telefon: 0232 762300, int.157. In vederea confirmarii participarii la sedinta publica, persoanele interesate se pot adresa persoanei de contact. Pentru detalii va rugam sa consultati documentele atasate: -invitatie dezbatere publica; -proiectul de hotarare supus dezbaterii publice; -agenda sesiunii de dezbatere.
PRIMARUL MUNICIPIULUI PASCANI
ING. DUMITRU PANTAZI