Primăria Municipiului Paşcani, cu sediul în Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr. 16, organizează
concurs
de recrutare pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani în data de
10.06.2014 la ora
10,00 – proba scrisă şi în data de
12.06.2014 la ora
14,00
interviul.
Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviu . Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei în termen de
20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a (până la data de 28.05.2014 inclusiv, ora 16,00). Condiţii generale de participare la concurs pentru toate posturile : -candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din
Legea nr.
188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare . Concursul se organizează pentru ocuparea următoarelor 4 funcţii publice de execuţie vacante :  
1.      
inspector, grad profesional principal din cadrul Serviciului de Cadastru, Fond Funciar, Consultanţă Agricolă : -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă ; -vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:minimum
5 ani;
2.      
inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Serviciului de Cadastru, Fond Funciar, Consultanţă Agricolă : -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea măsurători terestre şi cadastru ; -vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:minimum
1 an;
3.      
inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Compartimentului  
Registru Agricol : -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; -vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:minimum
1 an;
4.      
inspector, clasa I, gradul profesional debutant din cadrul Compartimentului Registru Agricol : -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă ;  
Bibliografia
în vederea participării la concurs. Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:
1.
inspector, grad profesional principal din cadrul Serviciului de Cadastru, Fond Funciar, Consultanţă Agricolă: 1. Legea nr. 215/2001
privind administraţia publică locală, republicat
ă,
cu modific
ă
rile şi completările ulterioare ; 2. Legea nr. 188/1999
privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modific
ă
rile şi completările ulterioare ; 3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata; 4. Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 247/2005
privind reforma în domeniul proprietăţii,justiţiei ,precum şi unele măsuri adiacente
, cu modificarile si completarile ulterioare
; 6.Legea H.G. nr. 890/2005 privind Regulamentul privind procedura de constituire, atribuţiile si funcţionarea comisiilor pentru stabilirea dreptului de proprietate privata asupra terenurilor, a modelului şi modului de atribuire a titlurilor de proprietate , precum şi punerea în posesie a proprietarilor, cu modificarile si completarile ulterioare; 7. Legea nr. 165/2013

privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România .
 
2.
inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Serviciului de Cadastru, Fond Funciar, Consultanţă Agricolă: 1. Legea nr. 215/2001
privind administraţia publică locală, republicat
ă,
cu modific
ă
rile şi completările ulterioare ; 2. Legea nr. 188/1999
privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modific
ă
rile şi completările ulterioare ; 3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata; 4. Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 247/2005
privind reforma în domeniul proprietăţii,justiţiei ,precum şi unele măsuri adiacente
, cu modificarile si completarile ulterioare
; 6. Legea H.G. nr. 890/2005 privind Regulamentul privind procedura de constituire, atribuţiile si funcţionarea comisiilor pentru stabilirea dreptului de proprietate privata asupra terenurilor, a modelului şi modului de atribuire a titlurilor de proprietate , precum şi punerea în posesie a proprietarilor, cu modificarile si completarile ulterioare; 7. Legea nr. 165/2013

privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România .
 
3.
inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Compartimentului  
Registru Agricol : 1. Legea nr. 215/2001
privind administraţia publică locală, republicat
ă,
cu modific
ă
rile şi completările ulterioare ; 2. Legea nr. 188/1999
privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modific
ă
rile şi completările ulterioare ; 3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata; 4. Ordonanta de Guvern nr. 28/2008, privind registrul agricol, aprobata prin Legea 98/2009, modificată şi completată; 5. Ordinul nr. 95/2010 al   Ministerului Agriculturii Şi Dezvoltării Rurale, Ministerului Finanţelor Publice  Nr. 1.998 din 16 iulie 2010, Ministerului Administraţiei Şi Internelor  Nr. 15 din 6 iulie 2010 Institutului Naţional De Statistică Nr. 3.241 din 22 aprilie 2010, pentru aprobarea Normelor tehnice de completare a registrului agricol pentru perioada 2010-2014; 6. Hotărârea nr. 661/2001,
privind procedura de eliberare a certificatului de producător modificată şi completată
;
 
4.
inspector, clasa I, gradul profesional debutant din cadrul Compartimentului Registru Agricol :
1. Legea nr. 215/2001
privind administraţia publică locală, republicat
ă,
cu modific
ă
rile şi completările ulterioare ;
2. Legea nr. 188/1999
privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modific
ă
rile şi completările ulterioare ; 3. Legea nr. 7/2004
privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4.  Ordonanta de Guvern nr. 28/2008,
privind registrul agricol, aprobata prin Legea 98/2009, modificată şi completată; 5. Ordinul nr. 95/2010 al   Ministerului Agriculturii Şi Dezvoltării Rurale, Ministerului Finanţelor Publice  Nr. 1.998 din 16 iulie 2010, Ministerului Administraţiei Şi Internelor  Nr. 153 din 6 iulie 2010 Institutului Naţional De Statistică Nr. 3.241 din 22 aprilie 2010, pentru aprobarea Normelor tehnice de completare a registrului agricol pentru perioada 2010-2014;
6.  Hotărârea nr. 661/2001,
privind procedura de eliberare a certificatului de producător modificată şi completată
; Condiţiile de desfăşurare a concursului, condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul
 
www.primariapascani.ro. Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0232/762300, interior 111-  compartiment Management Resurse Umane.   Condiţii generale de participare la concurs pentru toate funcţiile publice : Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare: a) are cetăţenia română şi domiciliul în România; b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi; d) are capacitate deplină de exerciţiu; e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate; f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică; g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice; h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani; j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege. Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49  din
H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare. Condiţiile de desfăşurare a concursului, condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul
 
www.primariapascani.ro. Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0232/762300, interior 111-  compartiment Management Resurse Umane.  
Descarca document

 

Descarcă fișierele atașate


Close Search Window