ANUNŢ CONCURS,


 

Primăria Municipiului Paşcani, cu sediul în Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr.16, organizează
concurs
de recrutare pentru ocuparea pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani în data de

25.11.2014 la ora
10,00 – proba scrisă şi în data de
27.11.2014 la ora
14,00
interviul.
Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviu . Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei în termen de
20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a (până la data de
12.11.2014 inclusiv, ora 16,00). Condiţii de participare la concurs pentru ocuparea următoarelor 3 funcţii publice de execuţie vacante :
1.
consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Compartimentului Tehnic şi Investi
ţ
ii: - candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare; -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul   ingineriei civile; -condiţii de vechime de  minim
9 ani, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
2.
consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Compartimentului Programe Europene si Atragere Fonduri Structurale : - candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare; -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă ; -condiţii de vechime de  minim
9 ani, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; - cursuri de operare pe calculator absolvite cu certificat/diplomă;
3.
consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Compartimentului Monitorizarea Serviciilor de Transport: - candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare; -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ingineria transporturilor, în domeniul inginerie mecanică sau studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă cu experienţă profesională în domeniu ; -condiţii de vechime de  minim
9 ani, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
Bibliografia
în vederea participării la concurs. Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:
1.
consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Compartimentului Tehnic şi Investi
ţ
ii :
1. 
Legea nr. 215/2001
privind administraţia publică locală, republicat
ă,
cu modificările şi completările ulterioare
;
2.  Legea nr. 188/1999
privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modificările şi completările ulterioare
;
3. 
Legea nr. 7/2004, privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicată
;

4.  Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare
;
5. Legea nr. 10 / 1995
 ,
privind calitatea in constructii , cu modificarile si completarle ulterioare;
6. H.G. nr. 273 / 1994
privind Regulamentul de receptie al lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora , cu modificarile si completarile ulterioare;
7
. H.G. nr. 28 / 2008,
pentru aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice , precum si a structurii si metodologiei de elaborate a Devizului General pentru obiective de investitii si lucrari de interventii , cu modificarile si completarile ulterioare;
8.
ORDIN nr. 1.496 /2011-
pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier
, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Ordinul nr. 863/2008

al Ministerului Dezvoltarii , Lucrarilor Publice si Locuintelor privind aprobarea Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HG 28/2008 pentru  aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice , precum si a structurii si metodologiei de elaborate a Devizului General pentru obiective de investitii si lucrari de interventii;
 
 
2.
consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Compartimentului Programe Europene si Atragere Fonduri Structurale:
 
1.
Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici,
(r2), cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004, privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicată;
4.
HG 457 / 2008
privind cadrul instituţional de coordonare şi de gestionare a instrumentelor structurale, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea 315 / 2004 – privind
Dezvoltarea regionala in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare
;
6. HG 1115 / 2004
– privind elaborarea în parteneriat a Planului Naţional de Dezvoltare
;
7. H.G. nr. 759 din 11/07/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate in cadrul operatiunilor finantate prin programele operationale;
8. Hotararea nr. 491/2008
pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate in cadrul operatiunilor finantate prin programele operationale;
9. Hotărâre nr. 802 / 2011
pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul implementării instrumentelor structurale;
10.Hotărâre nr. 1.135 / 2011
pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţional, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. O.U.G. nr. 64 /2009
privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă;
12. Normele Metodologice din 26 iulie 2012
de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă;
13. Legea nr. 52/2003,
privind transparenta decizionala in administratia publica, cu modificarile si completarile ulterioare;
14
. Legea nr. 554/2004,
a contenciosului administrativ,
cu modificarile si completarile ulterioare;
15. Legea nr. 24/2000,
privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative,
republicatã;
16.
Hotãrârea  nr. 28 din 9 ianuarie 2008-
privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii;
 
 
  3.
consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Compartimentului Monitorizarea Serviciilor de Transport:
1. Legea nr. 215/2001
privind administraţia publică locală, republicat
ă,
cu modific
ă
rile şi completările ulterioare;
2. Legea nr. 188/1999
privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modific
ă
rile şi completările ulterioare;
3. Legea nr. 7/2004
, privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicat
ă;

4. Legea nr. 38 / 2003
privind transportul in regim de taxi si in regim de inchiriere
,
cu modificarile si completarile ulterioare
;
5. Legea nr. 92 / 2007 a
serviciilor de transport public local
,
cu modificarile si completarile ulterioare
;
6. Legea nr. 218 / 2009 privind aprobarea
Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 74/2008 pentru modificarea si completarea
Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere;
7. Ordonanta nr. 27 / 2011
privind transporturile rutiere,
cu modificarile si completarile ulterioare
;
8.
Ordinul nr.206/2007
pentru aprobarea Regulamentului – cadru de autorizare a autorităţilor de autorizare pentru serviciile de transport public local
,
cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Ordin nr. 1.007 / 2010 pentru modificarea si completarea Normelor privind organizarea si efectuarea transporturilor rutiere si a activitatilor conexe acestora, aprobate prin Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 1.892/2006
10. Ordin nr. 353 / 2007
pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007;
11. Ordin nr. 972 / 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru pentru efectuarea transportului public local si a Caietului de sarcini-cadru al serviciilor de transport public local;
12. Ordin nr. 243 / 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane, bunuri ori marfuri in regim de taxi.
    Condiţiile de desfăşurare a concursului, condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul
 
www.primariapascani.ro. Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0232/762300, interior 111-  compartiment Management Resurse Umane. Condiţii generale de participare la concurs pentru toate funcţiile publice : Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare: a) are cetăţenia română şi domiciliul în România; b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi; d) are capacitate deplină de exerciţiu; e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate; f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică; g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice; h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani; j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege. Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primăriei municipiului Paşcani şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49  din
H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare : 1. formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008 care se obţine de la secretariatul comisiei; 2. copia actului de identitate ; 3. copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; 4. copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; 5. cazierul judiciar ; 6. adeverinţă care să ateste  starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, care să conţină, în clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice; declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică;   Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs .  
Descarca document

 

Descarcă fișierele atașate


Close Search Window