ANUNT
Compartimentul Monitorizarea Serviciilor de Transport Public Local din Primaria Pascani anunta organizarea unei proceduri de atribuire a trei autorizatii taxi in data de
16.08.2018 ora 09:00
la sediul Primariei Pascani, camera 10.
Data limita pentru depunerea cererilor de inscriere este 15.08.2018 ora 16;00 La procedura de atribuire se pot inscrie numai transportatorii autorizati la data limita de inscriere Se vor atribui trei autorizatii taxi Toti solicitantii au acces in sala la atribuirea punctajelor si stabilirea castigatorilor autorizatiilor Pentru aceasta procedura nu s-a constituit lista de asteptare Rezultatul procedurii de atribuire se va face cunoscut in data 16.08.2018 Criteriile de departajare şi punctajele care se acordă sunt cuprinse in anexa (2)
DOCUMENTE NECESARE PARTICIPANTILOR LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE 1) Pentru stabilirea vechimii autoturismului intr-un mod cat mai corect,se vor prezenta documente din care sa rezulte
luna in care a fost fabricat autoturismul (ACEST DOCUMENT ARE CARACTER FACULTATIV, DAR IN LIPSA LUI ANUL DE FABRICATIE SE CONSIDERA AN INTREG, 12 LUNI CA VECHIME).
2) Autorizatie de transport; 3)Certificat de agreare autoturism; 4)Carte de identitate autoturism; 5)Certificat de inmatriculare autoturism; 6)Atestatul profesional al taximetristului (pentru PFA); 7)Certificatul de competenta profesionala pentru managerul de transport; 8)Orice document care atesta dotarile autoturismului (GPS,dispozitiv de plata cu cardul etc).
FISA CRITERII DEPARTAJARE SI PUNCTAJ (CLICK AICI)
AFISAT ASTAZI 12.06.2018
COMPARTIMENT MONITORIZAREA SERVICIILOR DE TRANSPORT PUBLIC LOCAL
Citeste anunt