Primăria Municipiului Paşcani, cu sediul în Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr.16, organizează
concurs
de recrutare pentru ocuparea a
dou
ă funcţii publice de execuţie vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani, în data de

14.05.2015
la ora
10,00 – proba scrisă şi în data de
18.05.2015 la ora
10,00
interviul:
-consilier, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Monitorizarea Serviciilor de Transport;
-inspector, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice.
Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviu . Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei în termen de
20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a (până la data de
04.05.2015 inclusiv, ora 16,00). Concursul se organizează pentru ocuparea următoarelor 2 funcţii publice de execuţie vacante :
1. consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Compartimentului Monitorizarea Serviciilor de Transport: -candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare; -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ingineria transporturilor sau în domeniul inginerie mecanică ; -vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:minimum
9 ani;
Bibliografia
în vederea participării la concurs. Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:
1.Legea nr. 215/2001
privind administraţia publică locală, republicat
ă,
cu modific
ă
rile şi completările ulterioare;
2.Legea nr. 188/1999
privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modific
ă
rile şi completările ulterioare;
3.Legea nr. 7/2004
, privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicat
ă;

4.Legea nr. 38 / 2003
privind transportul in regim de taxi si in regim de inchiriere,
cu modificarile si completarile ulterioare
;
5. Legea nr. 92 / 2007 a
serviciilor de transport public local,
cu modificarile si completarile ulterioare
;
6.Legea nr. 218 / 2009 privind aprobarea
Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 74/2008 pentru modificarea si completarea
Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere;
7.Ordonanta nr. 27 / 2011
privind transporturile rutiere,
cu modificarile si completarile ulterioare
;
8.
Ordinul nr. 206/2007
pentru aprobarea Regulamentului – cadru de autorizare a autorităţilor de autorizare pentru serviciile de transport public local
,
cu modificarile si completarile ulterioare;
9.Ordin nr. 1.007 / 2010 pentru modificarea si completarea Normelor privind organizarea si efectuarea transporturilor rutiere si a activitatilor conexe acestora, aprobate prin
Ordinul ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 1.892/2006
10. Ordin nr. 353 / 2007
pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007;
11. Ordin nr. 972 / 2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru pentru efectuarea transportului public local si a Caietului de sarcini-cadru al serviciilor de transport public local;
12. Ordin nr. 243 / 2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane, bunuri ori marfuri in regim de taxi.
2. inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Compartimentului Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice: -candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/ 1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare; -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă -vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:minimum
1 an.
Bibliografia
în vederea participării la concurs. Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora :
1. Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare ;
2. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici,
(r2), cu modificările şi completările ulterioare ;
3. Legea nr. 7/2004, privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicată;
4. H.G. nr. 246/2006
pentru aprobarea Strategiei nationale privind accelerarea dezvoltarii serviciilor comunitare de utilitati publice ;
5. Legea nr. 51/2006 serviciilor comunitare de utilitati publice, republicată;
6.
Legea nr. 241/2006
serviciului de alimentare cu apa si de canalizare, republicată;
7. Legea nr. 325/2006
serviciului public de alimentare cu energie termică
, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Legea
serviciului de salubrizare a localităţilor nr. 101/2006, republicată;
9. Legea nr. 99/2014
pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr. 101/2006;
10.
H.G. nr. 348/1993,
privind contorizarea apei şi a energiei termice la populaţie, instituţii publice şi agenţi economici;
11. H.G. nr. 933 /2004
privind contorizarea consumatorilor racordati la sistemele publice centralizate de alimentare cu energie termică, modificată şi completată prin
H.G. nr. 609/2007;
12. Legea  energiei electrice şi a gazelor naturale nr. 123/2012, cu modificările şi completările ulterioare; Condiţiile de desfăşurare a concursului, condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul
 
www.primariapascani.ro. Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0232/762300, interior 111-  compartiment Management Resurse Umane. Condiţii generale de participare la concurs pentru toate funcţiile publice : Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare: a) are cetăţenia română şi domiciliul în România; b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi; d) are capacitate deplină de exerciţiu; e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate; f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică; g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice; h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani; j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege. Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primăriei municipiului Paşcani şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49  din
H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare : 1. formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la
H.G. nr. 611/2008 care se obţine de la secretariatul comisiei; 2. copia actului de identitate ; 3. copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; 4. copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; 5. cazierul judiciar ( acesta poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere, cu obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire); 6. adeverinţă care să ateste  starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, care să conţină, în clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice; 7. declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică;   Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs .    
Descarca document  

 

Descarcă fișierele atașate


Close Search Window