Primăria Municipiului Paşcani, cu sediul în Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr.16, organizează
concurs
de promovare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de
şef serviciu în cadrul
Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanei. În vederea organizării şi desfăşurării concursului de promovare, vă comunicăm următoarele :
a.
Denumirea funcţiilor publice vacante: funcţie publică de conducere-
şef serviciu ;
b.
Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviu;
c.
Condiţiile de desfăşurare a concursului
: -Proba scrisă se va desfăşura în data de
26.06.2014 la
ora
10,00
la sediul Primăriei municipiului Paşcani; -Interviul se va desfăşura în data de
30.06.2014 la
ora
10,00 la sediul Primăriei municipiului Paşcani; -Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de
20 de zile de la publicarea anunţului în Monitorul Oficial al României , partea a III-a (până la data de 11.06.2014 inclusiv, ora 16,00), la sediul instituţiei.
d.Condiţiile de
participare la concurs
:Concursul se organizează pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de
şef serviciu
în cadrul
Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanei. -candidatii trebuie sa îndeplineasca cumulativ condiţiile prevazute de art. 66 din
Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare: -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: ştiinţe juridice sau ştiinţe administrative; -să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; -să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare, în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; -vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice : minimum
2
ani ; -să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în conditiile
Legii nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
e.
Bibliografia
în vederea participării la concurs. Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora :
- Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare ;
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici,
(r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicată;
- O.G. nr. 84/2001 privind infiintarea ,organizarea si functionarea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare ;
- Ordinul Ministrului Administratiei si Internelor nr.1260/2006 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si functionarea ghiseului unic in cadrul serviciilor publice comunitare locale de evidenta a persoanelor ;
- O.U.G. nr. 97/2005 privind evidenta, domiciliul, resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare;
- H.G. nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitara a dispozitiilor legale privind evidenta,domiciliul,resedinta si actele de identitate ale cetatenilor romani ;
- O.U.G. 82/2012 pentru modificarea si completarea unor acte normative privind evidenta persoanelor,actele de identitate ale cetatenilor romani,precum si actele de rezidenta ale cetatenilor statelor membre ale Uniunii Europene si Spatiului Economic European rezidenti in Romania ;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare;
- H
.G. nr. 64/2011
pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă;
- O.G. nr. 41/2003 privind dobândirea şi schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor fizice, cu completările si modificările ulterioare;
- Legea cetateniei romane
nr. 21/1991, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administratia publica, republicată, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Norme metodologice nr. 261956/1979 privind atribuirea, înscrierea şi gestionarea codului numeric personal; - Hotărârea
nr. 839/2006 privind forma şi conţinutul actelor de identitate, ale autocolantului privind stabilirea reşedinţei şi ale cărţii de imobil, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotărârea
nr. 781/2002 privind protecţia informaţiilor secrete de serviciu;
- Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată:
Cartea I,Titlul II, Cap.I,Sectiunea a 3-a(art.49-55) ;Cap. III, Sectiunea 1 (art.82-103) ; Cartea II, Titlul I (art.258-265) ; Titlul II(art.266-311) ; Cap.VII (art.373-387 si 396-400) ;Titlul III, Cap.II (art.408-420) , cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 71/2011 pentru punerea in aplicare a Legii nr.287/2009 privind Codul Civil,cu referire la articolele din Codul Civil cuprinse in bibliografie, cu modificarile si completarile ulterioare;
Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primăriei municipiului Paşcani şi trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documentele conform prevederilor art. 143 din
H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare : 1. formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la
H.G. nr. 611/2008 (care se obţine de la secretariatul comisiei); 2. copia actului de identitate şi copii ale altor acte de stare civilă (certificat de naştere, casătorie,livret de familie, livret militar); 3. copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; 4. copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; 5. copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz în specialitatea 6. studiilor necesare ocupării funcţiei publice; 6. cazierul administrativ ; 7. dosar cu şină sau de încopciat. Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs . Condiţiile de desfăşurare a concursului, condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul
www.primariapascani.ro. Relaţii suplimentare se pot obţine de la compartimentul Management Resurse Umane şi la numărul de telefon 0232/762300, interior 111.
Descarca document