Primăria Municipiului Paşcani, cu sediul în Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr.16, organizează
concurs
de recrutare pentru ocuparea pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani în data de
17.06.2014 la ora
10,00 – proba scrisă şi în data de
19.06.2014 la ora
14,00
– interviul.
Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviu . Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei în termen de
20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, partea a III-a (până la data de 04.06.2014 inclusiv, ora 16,00). Condiţii generale de participare la concurs pentru toate posturile : -candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din
Legea nr.
188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare . Concursul se organizează pentru ocuparea următoarelor 2 funcţii publice de execuţie vacante :
1.
consilier, grad profesional superior din cadrul Serviciului Urbanism şi Amenajări Teritoriale: -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile : - inginerie civilă - arhitectură şi urbanism -vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:minimum
9 ani;
2.
consilier, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Tehnic si Investiţii : -studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ingineriei civile; -vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:minimum
9 ani;
Bibliografia
în vederea participării la concurs. Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:
1.
consilier, grad profesional superior din cadrul Serviciului Urbanism şi Amenajări Teritoriale: 1. Legea nr. 215/2001
privind administraţia publică locală, republicat
ă,
cu modific
ă
rile şi completările ulterioare ; 2. Legea nr. 188/1999
privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modific
ă
rile şi completările ulterioare ; 3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata; 4. Legea nr. 350/2001
privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările si completările ulterioare, 5. Legea nr. 50/1991,
privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificările si completările ulterioare,
6. Ordinul nr. 839/2009,
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a
Legii 50/1991, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificările si completările ulterioare 7. Lege nr. 10/1995
privind calitatea în construcţii, cu modificările si completările ulterioare, 8. Ordinul MLPAT nr.176/N/2000
de aprobare a Ghidului privind metodologia de elaborare si continutul-cadru al Planului Urbanistic Zonal, 9. H.G. nr. 525/1996
privind Regulamentul General de Urbanism, republicata, cu modificările şi completările ulterioare, 10. H.G. nr. 300/2006
, privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile,
cu modificările şi completările ulterioare, 11. Legea nr. 287/2009,
privind Codul civil republicată, cu modificările si completările ulterioare.
2.
consilier, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Tehnic si Investi
ţ
ii : 1. Legea nr. 215/2001
privind administraţia publică locală, republicat
ă,
cu modific
ă
rile şi completările ulterioare ; 2. Legea nr. 188/1999
privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modific
ă
rile şi completările ulterioare ;
3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata;
4. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare ; 5
. Legea nr. 10 / 1995
,
privind calitatea in constructii , cu modificarile si completarle ulterioare; 6. HG nr 273 / 1994
privind Regulamentul de receptie al lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora , cu modificarile si completarile ulterioare;
7. HG nr. 28 / 2008,
pentru aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice , precum si a structurii si metodologiei de elaborate a Devizului General pentru obiective de investitii si lucrari de interventii , cu modificarile si completarile ulterioare;
8. ORDIN nr. 1.496 /2011
-
pentru aprobarea Procedurii de autorizare a diriginţilor de şantier
, cu modificarile si completarile ulterioare; 9.
Ordinul nr. 863/2008
al Ministerului Dezvoltarii , Lucrarilor Publice si Locuintelor privind aprobarea Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din HG 28/2008 pentru aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice , precum si a structurii si metodologiei de elaborate a Devizului General pentru obiective de investitii si lucrari de interventii
Condiţiile de desfăşurare a concursului, condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul
www.primariapascani.ro. Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0232/762300, interior 111- compartiment Management Resurse Umane. Condiţii generale de participare la concurs pentru toate funcţiile publice : Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii prevăzute de art. 54 din
Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare: a) are cetăţenia română şi domiciliul în România; b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi; d) are capacitate deplină de exerciţiu; e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate; f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică; g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice; h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani; j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege. Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primăriei municipiului Paşcani şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din
H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare : - formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008 care se obţine de la secretariatul comisiei; - copia actului de identitate şi ale altor acte de stare civilă(certificat de naştere, casătorie,livret de familie, livret militar); - copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; - copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; - cazierul judiciar ; - adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, care să conţină, în clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice; - declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică; - aviz neuropsihiatric; - curriculum vitae; - declaraţia pe propria răspundere care să ateste faptul că semnatarul nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani; - dosar cu şină sau de încopciat. Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs .
Descarca document