Descarca document


CONSILIUL LOCAL al MUNICIPIULUI PAȘCANI, organizează prin expert independent, specializat în recrutarea resurselor umane prof. univ. dr. STOICA Cristina Maria, la sediul Primăriei Municipiului Pașcani, din str. Ștefan cel Mare, nr. 16, Mun. Pașcani, Jud. Iași, selecția candidaților, în vederea desemnării a 2 membri în Consiliul de Administrație al Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani, după cum urmează:


-         1 persoană cu experiență în administrarea / managementul unor regii autonome sau societăți comerciale profitabile, din domeniul de activitate al Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat. Această persoană nu pot fi selectată din rândul autorității publice tutelare sau al altor instituții publice.


-         1 reprezentant al autorității tutelare, respectiv al Consiliului Local al Municipiului Pașcani.


Selecția candidaților se organizează în condițiile respectării prevederilor O.U.G. nr. 109 / 2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, ale Legii nr. 215 / 2001, privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Hotărârii Consiliului Local al municipiului Pașcani nr. 167 / 29.11.2012.


Procedura de recrutare și selecție cuprinde două etape:


-          Etapa I – selecția dosarelor;


-          Etapa II – interviul – pentru candidații declarați “admis”, după desfășurarea primei etape.


Interviul se va desfășura în limba română.


Criteriile de selecție ale candidațilorsunt următoarele:


1. Îndeplinirea condițiilor legale de participare, demonstrate prin însăși conținutul dosarului de participare;
2. Abilități de comunicare;
3. Motivația candidatului;
4. Capacitatea managerială.  

Condiții de participare


1. Pentru candidatul cu experiență în administrarea / managementul unor regii autonome sau societăți comerciale profitabile, din domeniul de activitate al Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat:


-          Cetățenie română, cetățenie aparținând  altor state membre ale Uniunii Europene și domiciliul în România;


-          Cunoașterea limbii române (scris, vorbit);


-          Stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale;


-          Capacitate de exercițiu deplină;


-          Studii superioare;


-          Nu a fost destituit dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă, pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;


-          Nu face parte din mai mult de 5 consilii de administrație ale unor regii autonome sau societăți comerciale;


-          Nu este incapabil, potrivit legii, ori nu este fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită pentru infracțiuni prevăzute de Legea nr. 656 / 2002, pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării actelor de terorism, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiunile  prevăzute la art. 143 – 145 din Legea nr. 85/2006, privind procedura insolvenței, cu modificările și completările ulterioare.


-          Experiență în administrarea / managementul unor regii autonome sau societăți comerciale, din domeniul de activitate al Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat;


-          Nu face parte din rândul funcționarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare sau al altor instituții publice.


Dosarul de participare  trebuie să conțină obligatoriu:


1. Scrisoare de intenție;
2. Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021 / 2004);
3. Copie după actul de identitate;
4. Copii după documentele care atestă educația și pregătirea profesională (diplomă de licență, master, doctorat sau alte cursuri de specializare / perfecționare);
5. Documente / adeverință în original, din care să rezulte experiența în administrarea / managementul unor regii autonome sau societăți comerciale profitabile, din domeniul de activitate al Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverință medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exercițiu;
8. Copie după carnetul de muncă și extras din REVISAL sau adeverință, după caz;
9. Declarație notarială pe propria răspundere, din care să rezulte că în perioada în care a ocupat o funcție de administrare / management în cadrul unei regii sau unei societăți comerciale din domeniul de activitate al Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani, aceasta a înregistrat profit, cel puțin pe parcursul unui exercițiu financiar;
10. Declarație notarială pe propria răspundere, dată în conformitate cu prevederile art. 6 și 7 din O.U.G. nr. 109 / 2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice și ale art. 292 din Codul Penal privind falsul în declarații;
11. Declarație notarială pe propria răspundere din care să rezulte îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 5, alin. (2) lit. c) din O.U.G. 109 / 2011 privind guvernanața corporativă a întreprinderilor publice, din care să rezulte că persoana participantă la procedura de evaluare / selecție nu este funcționar public, nu face parte din alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare sau a altor instituții publice.

Condiții de participare pentru:


1 reprezentant al autorității tutelare, respectiv Consiliul Local al Municipiului Pașcani:


-          Cetățenie română, cetățenie aparținând altor state membre ale Uniunii Europene și domiciliul în România;


-          Cunoașterea limbii române (scris, vorbit);


-          Starea de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale;


-          Capacitatea de exercițiu deplină;


-          Studii superioare;


-          Nu a fost destituit dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă, pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;


-          Nu face parte din mai mult de 5 consilii de administrație ale unor regii autonome sau societăți comerciale;


-          Nu este incapabil, potrivit legii, ori nu este un fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracțiuni prevăzute de Legea nr. 656 / 2002, pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării actelor de terorism, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiunile  prevăzute la art. 143 – 145 din Legea nr. 85/2006, privind procedura insolvenței, cu modificările și completările ulterioare;


-          Experiență de cel puțin 5 ani în domeniul de activitate al Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani și / sau în activitatea de administrare de societăți comerciale ori regii autonome.



Dosarul de participare  trebuie să conțină obligatoriu:


1. Scrisoare de intenție;
2. Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021 / 2004);
3. Copie după actul de identitate;
4. Copii după documentele care atestă educația și pregătirea profesională (diplomă de licență, master, doctorat sau alte cursuri de specializare / perfecționare);
5. Documente / adeverință în original din care să rezulte experiența de cel puțin 5 ani în domeniul de activitate al Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani, și  / sau în activitatea de administrare de societăți comerciale ori regii autonome;
6. Cazier judiciar;
7. Adeverință medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exercițiu;
8. Copie după carnetul de muncă și extras din REVISAL sau adeverință, după caz;
9. Declarație notarială pe propria răspundere, dată în conformitate cu prevederile art. 6 și 7 din O.U.G. nr. 109 / 2011, privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice și ale art. 292 din Codul Penal privind falsul în declarații.

Copiile actelor din dosarul de participare se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către expertul independent specializat în recrutarea resurselor umane, prof. univ. dr. STOICA Cristina Maria, sau în copii legalizate.


Dosarele de participare se depun până la data de 09.12.2013, ora 16, la sediul Primăriei Municipiului Pașcani, din str. Ștefan cel Mare, nr. 16, Mun. Pașcani, Jud. Iași, la Registratură, în atenția d-nei Cozma Elena.


Candidații care, conform prevederilor legale, au fost declarați admiși după etapa I – evaluarea / selecția dosarelor, vor fi anunțați cu privire la data și ora la care va avea loc etapa II – interviul, la numărul de telefon și adresa de email precizate în Curriculum Vitae.



 

Descarcă fișierele atașate


Close Search Window