1. Dosarele de participare se depun până la data de
09.12.2013, ora 16, la
sediul Primăriei Municipiului Pașcani, din str. Ștefan cel Mare, nr. 16, Mun. Pașcani, Jud. Iași, la
Registratură, în atenția d-nei Cozma Elena.   2.
Evaluarea dosarelor de candidatură se va realiza în perioada 10-11 decembrie 2013. Candidații care, conform prevederilor legale, au fost declarați admiși după etapa I – evaluarea / selecția dosarelor, vor fi anunțați cu privire la ora la care va avea loc etapa a- II-a, interviul, la numărul de telefon și adresa de email, precizate în Curriculum Vitae. Lista candidaților admiși la procesul de evaluare al dosarelor va putea fi consultată la sediul
Primăriei Municipiului Pașcani, din str. Ștefan cel Mare, nr. 16, Mun. Pașcani, Jud. Iași, pe saitul
Primăriei Municipiului Pașcani, dar și pe saitul Regiei Autonome de Gospodărie Comunală și Locativă Pașcani.
 
3. Etapa a II-a a procesului de recrutare –
interviul,
va avea loc în data de 12.12.2013 la
sediul Primăriei Municipiului Pașcani, din str. Ștefan cel Mare, nr. 16, Mun. Pașcani, Jud. Iași  

Expert,


Prof. univ. dr. Stoica Cristina Maria


Descarca document



 

Descarcă fișierele atașate


Close Search Window