Nr. 6623/31.05.2017
Denumire achizitie:
LOTUL 1- Servicii de supraveghere a lucrarilor – dirigintie de santier pentru obiectivul de investitii “Reabilitare str. Garii, municipiul Pascani, Jud. Iasi”
Tip achiziție:
servicii
Valoarea estimata a achizitiei:
22.000
lei fără TVA Cod CPV: 71520000-9 Servicii de supraveghere a lucrarilor
Caiet de sarcini
x
atașat.
Condiții de prestare: conform cu prevederile caietului de sarcini
Conditii de plata : conform contract
Modalitatea de transmitere a ofertei: în catalogul electronic al SEAP și prin e-mail
achizitii@primariapascani.ro , după primirea notificării din partea autorității contractante.
Documente solicitate:
- Formulare conform anexei;
- Declaratia conform art.59 si 60 din Legea 98/2016 privind conflictul de interese pentru ofertantul individual / ofertantul asociat / candidatul/ subcontractantul propus/terţul susţinător
- Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. De asemenea, in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, trebuie sa se regaseasca si urmatoarele informatii: datele de identificare ale operatorului economic, actionarii/ asociatii, organele de conducere, administratorii, membrii Consiliului de Administratie, membrii Consiliului de Supraveghere, cotele de participare.
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara de Servicii de supraveghere a lucrarilor – dirigintie de santier – lucrari de drumuri, prin prezentarea a unu - maxim trei contracte, derulate in ultimii 3 ani, cu valoarea cumulata de cel putin 22.000 lei fara TVA, finalizate prin prezentarea Procesului Verbal de Receptie la terminarea lucrarilor
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: Ofertantul va completa lista cuprinzând subcontractantii cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi îndeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata câstigatoare are obligatia de a prezenta contractul incheiat cu subcontractantul nominalizat în oferta, înaintea semnarii contractului de servicii.
PROPUNEREA TEHNICĂ Oferta tehnică va conține obligatoriu descrierea modului concret in care se vor realiza activitatile specifice de supraveghere a executiei lucrarilor pentru oniectivul de investitii “Reabilitare str. Garii, municipiul Pascani, Jud. Iasi; Prezentarea in copie a autorizatiei conf Ord. NR.1496/2011, pentru
domeniul 3.3 – Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu – de interes local
PROPUNEREA FINANCIARĂ Oferta va fi prezentata in lei fara TVA, si se va publica in catalogul SEAP.
Perioada de valabilitate a ofertei: 30 zile
Termenul limita de depunere a ofertei: 08.06.2017
Modalitatea de finalizare a achizitiei :
contract
Modalitatea de selectare : Va fi selectată oferta operatorului economic care are
”prețul cel mai scăzut” pentru verificarea conformitatii . Ofertantul care a primit o astfel de notificare are obligația de a transmite în termen de 2 zile, prin intermediul SEAP, acceptarea condițiilor impuse de Autoritatea Contractanta și documentele solicitate în anunțul de publicitate prin e –mail. Netransmiterea de către operatorul economic a răspunsului în termenul solicitat, echivalează cu neacceptarea condițiilor impuse. In acest caz se va transmite notificare prin intermediul SEAP, operatorului economic clasat pe locul al II-lea conform descrierii de mai sus.In cazul in care oferta va fi neconforma, se va selecta oferta care ocupa locul urmator pentru verificarea conformitatii. Eventuale solicitari de clarificări din partea operatorilor economici, vor fi făcute in timp util astfel incat, raspunsul autorității contractante la aceste solicitari să poată fi transmis operatorilor economici cu cel puțin 24 de ore înainte de data limită de depunere a ofertelor. La procedura de achiziție directă
NU SE ADMIT CONTESTAȚII
Informatii suplimentare: Ofertantii interesati, vor posta in catalogul SEAP oferta de preț cu denumirea :
ANUNT nr. 98480
Cod CPV: 71520000-9 Servicii de supraveghere a lucrarilor și la descrierea achiziției:
Servicii de supraveghere a lucrarilor – dirigintie de santier
pentru obiective de investitii
“Reabilitare str. Garii, municipiul Pascani, Jud. Iasi
”In conformitate cu Caietul de sarcini nr. 6623/6625/30.05.2017 ” disponibil pe site-ul
www.primariapascani.ro – secțiunea ACHIZITII PUBLICE”, conditii de livrare “ conform contract “ și conditii de plata “conform contract”.
Ofertele care nu respecta denumirea indicata nu se iau in considerare. Anunț publicitar în SEAP nr. 98480/31.05.2017
Persoane de contact: Simon Cristina – consilier Achizitii Publice – 0232.718250 Pertu Iulian – consilier Compartiment Tehnic Investitii – tel. 0728.630244
Citeste anunt
Caiet de sarcini
Model de contract
Formular - Conflict de interese ofertanti
Formulare