Denumire achizitie:
Servicii de monitorizare a evoluției tasărilor la obiectivul – Depozitul neconform Pașcani- Valea Seacă
Tip achiziție:
servicii
Valoarea estimata a achizitiei:
5000 lei fără TVA
Cod CPV: 71351810-4 Servicii de topografie
Caiet de sarcini
x
atașat.
Condiții de livrare: prestarea serviciilor se va realiza in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Conditii de plata : conform contract
Modalitatea de transmitere a ofertei: în catalogul electronic al SEAP și prin e-mail
achizitii@primariapascani.ro , după primirea notificării din partea autorității contractante.
Documente solicitate: -Declaratia conform art.59 si 60 din Legea 98/2016 privind conflictul de interese pentru ofertantul individual / ofertantul asociat / candidatul/ subcontractantul propus/terţul susţinător
-Certificat constatator emis de
ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. De asemenea, in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, trebuie sa se regaseasca si urmatoarele informatii: datele de identificare ale operatorului economic, actionarii/ asociatii, organele de conducere, administratorii, membrii Consiliului de Administratie, membrii Consiliului de Supraveghere, cotele de participare. „Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor”. - Atestat
ANCPI;
Perioada de valabilitate a ofertei: 30 zile
Termenul limita de depunere a ofertei: 10.05.2017
Modalitatea de finalizare a achizitiei :
contract
Modalitatea de selectare : Va fi selectată oferta operatorului economic care are
”prețul cel mai scăzut” pentru verificarea conformitatii . Ofertantul care a primit o astfel de notificare are obligația de a transmite în termen de 2 zile, prin intermediul SEAP, acceptarea condițiilor impuse de Autoritatea Contractanta și documentele solicitate în anunțul de publicitate prin e –mail www.achizitii@primariapascani.ro. Netransmiterea de către operatorul economic a răspunsului în termenul solicitat, echivalează cu neacceptarea condițiilor impuse. In acest caz se va transmite notificare prin intermediul SEAP, operatorului economic clasat pe locul al II-lea conform descrierii de mai sus. In cazul in care oferta va fi neconforma, se va selecta oferta care ocupa locul urmator pentru verificarea conformitatii. Eventuale solicitari de clarificări din partea operatorilor economici, vor fi făcute in timp util astfel incat, raspunsul autorității contractante la aceste solicitari să poata fi transmis operatorilor economici cu cel puțin 24 de ore înainte de data limită de depunere a ofertelor. La procedura de achiziție directă
NU SE ADMIT CONTESTAȚII
Informatii suplimentare: Ofertantii interesati, vor posta in catalogul SEAP oferta de preț cu titlul indicat în anunțul de publicitate
Servicii de monitorizare a evolutiei tasarilor la obiectivul –
Depozitul neconform Pascani- Valea Seaca
Codul CPV: 71351810-4 Servicii de topografie și la descrierea achiziției,
”In conformitate cu Caietul de sarcini nr. 6205/03.05.2017” disponibil pe site-ul
www.primariapascani.ro – secțiunea ACHIZITII PUBLICE”, conditii de livrare “ conform contract “ și conditii de plata “conform contract”.
Anunț publicitar în SEAP nr. 92600
Persoane de contact: Consilier Achizitii Publice SIMON CRISTINA
Compartiment protectia mediului : cons. BUNDUC PETRICA
Citeste anunt
Caiet de sarcini
Model de contract
Formular - Conflict de interese ofertanti