Denumire achizitie:
Servicii de intocmire a documentatiilor pentru obtinerea
Autorizatiei de Gospodarire a apelor
pentru obiectivul
“Depozitul neconform de deseuri municipale Pascani-Valea Seaca”
Tip achiziție:
servicii
Valoarea estimata a achizitiei:
10.000 lei fără TVA
Cod CPV: 90713100-9 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de ape reziduale,altele decât cele pentru construcţii
Caiet de sarcini x atașat.
Condiții de livrare: prestarea serviciilor se va realiza in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Conditii de plata : conform contract
Modalitatea de transmitere a ofertei: în catalogul electronic al SEAP și prin e-mail
achizitii@primariapascani.ro , după primirea notificării din partea autorității contractante.
Documente solicitate: -Declaratia conform art.59 si 60 din Legea 98/2016 privind conflictul de interese pentru ofertantul individual / ofertantul asociat / candidatul/ subcontractantul propus/terţul susţinător - Formulare conform ANEXEI
-Certificat constatator emis de
ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. De asemenea, in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, trebuie sa se regaseasca si urmatoarele informatii: datele de identificare ale operatorului economic, actionarii/ asociatii, organele de conducere, administratorii, membrii Consiliului de Administratie, membrii Consiliului de Supraveghere, cotele de participare. „Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor”.
Perioada de valabilitate a ofertei: 30 zile
Termenul limita de depunere a ofertei: 12.05.2017
Modalitatea de finalizare a achizitiei :
contract
Modalitatea de selectare : Va fi selectată oferta operatorului economic care are
”prețul cel mai scăzut” pentru verificarea conformitatii . Ofertantul care a primit o astfel de notificare are obligația de a transmite în termen de 2 zile, prin intermediul SEAP, acceptarea condițiilor impuse de Autoritatea Contractanta și documentele solicitate în anunțul de publicitate prin e –mail www.achizitii@primariapascani.ro. Netransmiterea de către operatorul economic a răspunsului în termenul solicitat, echivalează cu neacceptarea condițiilor impuse. In acest caz se va transmite notificare prin intermediul SEAP, operatorului economic clasat pe locul al II-lea conform descrierii de mai sus. In cazul in care oferta va fi neconforma, se va selecta oferta care ocupa locul urmator pentru verificarea conformitatii. Eventuale solicitari de clarificări din partea operatorilor economici, vor fi făcute in timp util astfel incat, raspunsul autorității contractante la aceste solicitari să poata fi transmis operatorilor economici cu cel puțin 24 de ore înainte de data limită de depunere a ofertelor. La procedura de achiziție directă
NU SE ADMIT CONTESTAȚII
Informatii suplimentare: Ofertantii interesati, vor posta in catalogul SEAP oferta de preț cu titlul indicat în anunțul de publicitate
Servicii de intocmire a documentatiilor
pentru obtinerea Autorizatiei de Gospodarire a apelor pentru obiectivul
“Depozitul neconform de deseuri municipale Pascani-Valea Seaca”
Cod CPV: 90713100-9 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de ape reziduale,altele decât cele pentru construcţii și la descrierea achiziției,
”In conformitate cu Caietul de sarcini nr. 6695/08.05.2017” disponibil pe site-ul
www.primariapascani.ro – secțiunea ACHIZITII PUBLICE”, conditii de livrare “ conform contract “ și conditii de plata “conform contract”.
Anunț publicitar în SEAP nr. 93095
Persoane de contact: Consilier Achizitii Publice SIMON CRISTINA
Compartiment protectia mediului : cons. BUNDUC PETRU
Citeste anunt
Caiet de sarcini
Model de contract
Formular - Conflict de interese ofertanti
Formulare
Clarificare