DATE AUTORITATE CONTRACTANTA
Denumire oficiala: Municipiul Pascani CIF: 4541360
Adresa: Strada Stefan cel Mare, Nr. 16 Tara: Romania
Tel: +40 232718250 Fax: +40 0232718250 E-mail: achizitii@primariapascani.ro
Punct(e) de contact: LAURA PASCU In atentia: : LAURA PASCU
ANUNT
Denumire contract: Servicii de consultanță pentru depunere cerere de finanțare și implementare proiect pentru obiectivul de investiții ”CREȘTEREA EFICIENȚEI ENERGETICE A SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC ÎN MUNICIPIUL PAȘCANI”
Data limita depunere oferta:
14.12.2021 12:00
Tip anunt: Cumparari directe |
Tip contract: Servicii |
Cod si denumire CPV: 71311000-1 Servicii de consultanţă în domeniul lucrărilor publice |
Valoare estimata: 46.000,00 RON |
Caiet de sarcini: CS nr.23632_18.11.2021- Formulare-Contract.pdf |
Descriere contract:
Servicii de consultanță pentru depunere cerere de finanțare și implementare proiect pentru obiectivul de investiții CREȘTEREA EFICIENȚEI ENERGETICE A SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC ÎN MUNICIPIUL PAȘCANI – Lucrări de modernizare și extindere a sistemului de iluminat public, conform legislației în vigoare și a Caietului de sarcini nr. 23632/18.11.2021, atașat prezentului anunț.
Conditii referitoare la contract:
• Perioada de valabilitate a ofertei: 30 zile.
• Conform clauzelor contractuale atașate prezentului anunț publicitar
• Propunerea tehnica se va elabora în conformitate cu cerințele tehnice obligatorii pentru serviciile ce urmează a se presta.Plata serviciilor prestate se va realiza pe baza proceselor – verbale (la semnarea contractului de finanțare și la recepția lucrărilor), în baza cărora vor fi emise facturile ce vor fi plătite în maxim 30 zile de la data înregistrării acestora.
Conditii de participare:
• Formularul nr. 1 - Declarație privind conflictul de interese în sensul art. 59 și 60 din Legea 98/2016;
• Formularul nr. 2 - Declaraţie privind respectarea reglementarilor obligatorii din domeniul mediului, social, al relaţiilor de munca si privind respectarea legislaţiei de securitate si sănătate in munca;
• Formularul nr. 3 - Declarația privind acceptarea de către ofertant a clauzelor contractuale si a clarificarilor/ modificarilor/ completărilor la documentele achizitiei publice;
• Formularul nr. 4 - Declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
• Formularul nr. 5 - Propunerea tehnica;
• Formularul nr. 6 - Declaraţie de disponibilitate:
• Formularul nr. 7 - Formular de ofertă financiară.
Criterii de atribuire:
Prețul cel mai scăzut
Informatii suplimentare:
• Ofertantii interesati vor posta în catalogul electronic al SEAP oferta de pret, cu titlul :
”SERVICII DE CONSULTANȚĂ PROIECT AFM – MUNICIPIUL PAȘCANI”
La descriere se va mentiona:”Conform specificațiilor tehnice din caietul de sarcini nr. 23632/18.11.2021, conditii de livrare: “conform contract“ si conditii de plata: “conform contract” și codul CPV: 71311000-1 Servicii de consultanţă în domeniul lucrărilor publice (Rev.2).
• Documentele precizate in anunt la capitolul ”Conditii de participare”, inclusiv propunerea tehnica si financiara, scanate sub forma unui DOCUMENT UNIC, se vor atasa ofertei, folosind facilitatile puse la dispozitie de SEAP.
• În cazul în care sistemul SEAP nu permite încarcarea documentelor, acestea vor fi transmise pe e-mail:achizitii@primariapascani.ro și vasile.bodnar@primariapascani.ro .
Dupa analizarea ofertelor transmise, autoritatea contractanta va initia achizitia din catalogul electronic de la operatorul economic a carui oferta este admisibila, iar in urma aplicarii criteriului de atribuire ”Prețul cel mai scăzut” se situează pe locul I.
Ofertantul castigator va prezenta la semnarea contractului oferta în original împreună cu CERTIFICATUL CONSTATATOR emis de ONRC, în termen de valabilitate.