ANUNŢ CONCURS,

 

Primăria Municipiului Paşcani, cu sediul în Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr. 16, organizează concurs de promovare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere specifice vacante de arhitect-şef al municipiului Paşcani, gradul II, în cadrul Direcției Urbanism, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani, pe perioadă nedeterminată.

Durata normală a timpului de lucru este de 8 h/zi, respectiv 40 h/săptămână.

        Probele stabilite pentru concurs:

-selecţia dosarelor de înscriere se va face în maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării  termenului de depunere al dosarelor;

-proba scrisă se va desfășura în data de 17.01.2023 la ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Paşcani,

-interviul se va desfășura în termen de maxim 5 zile lucratoare de la data susținerii probei scrise la sediul Primăriei Municipiului Paşcani.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituţiei, în perioada 16.12.2022-04.01.2023 (inclusiv), ora 15,30 în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului pe site-ul instituţiei www.primariapascani.ro - Organizarea - Carieră - Anunţuri Concursuri.

      Condiţiile de participare la concursul de promovare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere specifice vacante de arhitect-şef al municipiului Paşcani, gradul II, în cadrul Direcției Urbanism din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani:

     - să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;

    - condiţii de vechime de  minim 7 ani, în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

     - studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă de arhitect diplomat, urbanist diplomat sau de conductor arhitect, precum şi de inginer în domeniul construcţiilor sau inginer cu specialitatea inginerie economică în construcţii, absolvenţi ai cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi autorizării construcţiilor, în conformitate cu prevederile art. 36^1, alin. (1), lit. b) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismului, cu modificările  şi completările ulterioare;

     - să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Bibliografia/Tematica în vederea participării la concurs.

   Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora:

  1. Constituţia României, republicată; cu tematica Constituția României Drepturile, libertațile și îndatoririle fundamentale, Titlul II,
  2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare Principii și definiții Accesul la serviciile publice administrative și juridice, de  sănatate, la alte servicii, bunuri și facilități,
  3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați Capitolele I, II, III Reglementări privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și barbați în domeniul muncii,
  4. Titlul I și II ale parții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările  ulterioare; cu tematica Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019  Reglementări privind statutul funcționarilor publici din administrația publică locală,
  5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicată, cu modificările şi completările  ulterioare; cu tematica Reglementari privind Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
  6. Ordinul nr. 839/2009 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991, privind  autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificările şi completările  ulterioare; cu tematica Reglementari privind Ordinul nr. 839/2009 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii 50/1991, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificările şi completările ulterioare,
  7. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica Reglementari privind Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare,
  8. Ordinul nr. 233/2016 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii 350/2001, privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica Reglementari privind Ordinul nr. 233/2016 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii 350/2001, privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare
  9. H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea regulamentului general de urbanism republicată, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica Reglementari privind H.G. nr. 525/1996 pentru aprobarea regulamentului general de urbanism republicată, cu modificările şi completările ulterioare
  10. Hotărârea nr. 571/2016 pentru aprobarea categoriilor de constructii si amenajari care se supun avizarii si/sau autorizarii privind securitatea la incendiu; cu tematica Reglementari privind Hotărarea nr. 571/2016 pentru aprobarea categoriilor de constructii si amenajari care se supun avizarii si/sau autorizarii privind securitatea la incendiu
  11. Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica Reglementari privind Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
  12. Legea nr. 7/1996 a cadastrului şi a publicităţii imobiliare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica Reglementari privind Legea nr. 7/1996 a cadastrului şi a publicităţii imobiliare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
  13. Hotărarea nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificarile şi completările ulterioare; cu tematica Reglementari privind Hotărarea nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu modificarile şi completările ulterioare
  14. Legea nr. 372/2005 privind performanta energetica a cladirilor, republicată; cu tematica Reglementari privind Legea nr. 372/2005 privind performanta energetica a cladirilor, republicată
  15. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei, cu modificarile ulterioare; cu tematica Reglementari privind Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei, cu modificarile ulterioare
  16. Legea nr. 287/2009 privind  Codul Civil, republicată, art. 612 si art. 615 cu tematica Reglementari privind Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil, republicată, art. 612 si art. 615.

    Condiţiile de desfăşurare a concursului, condiţiile de participare la concurs, bibliografia stabilită și atribuțiile prevăzute în fișa postului se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul  www.primariapascani.ro- Organizarea - Carieră - Anunţuri Concursuri.

    Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul Primăriei municipiului Paşcani şi trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 143  din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare:

  1. formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 611/2008 care se obţine de la secretariatul comisiei;
  2. curriculum vitae, modelul comun european;
  1. copia actului de identitate;
  2. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor acte care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  3. copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, după caz
  4. în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice;Modelul orientativ al adeverinţei este prevăzut în anexa nr. 2D la H.G. nr. 611/2008. Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
  6. copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului, care să conţină, în clar, numărul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice;
  7. cazierul administrativ;

   Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs sau în copii legalizate.

Informaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Paşcani, judeţul Iaşi, Str. Ştefan cel Mare, nr. 16 precum și la numărul de  telefon: 0232/762300, interior 111,  fax 0232/766259, adresa de e-mail: personal@primariapascani.ro.

Atribuţiile prevăzute în fișa postului pentru funcţia publică de conducere specifică vacantă de arhitect-şef al municipiului Paşcani, gradul II, în cadrul Direcției Urbanism din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Paşcani,  conform Fişei postului nr. 19540/12.09.2022:

  1. Respectă prevederile normelor interne şi procedurilor de lucru privitoare la postul său;
  2. Respecta cerintele documentelor de sistem calitate aplicate conform SR EN ISO 9001:2008;
  3. Comunica RMC sau sefului ierarhic superior orice neconformitate depistata in cadrul Municipiului Pascani,cu privire la sistem,produs sau proces, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008;
  4. Va asigura pentru lucratorii din subordine, cadrul necesar ca acestia sa respecte cerintele de securitate si sanatate in munca si pentru prevenirea accidentelor de munca si imbolnavirilor profesionale in conformitate cu Legea 319/2006, Art.22 si Art.23.
  5. Va respecta cerintele din Legea 319/2006 si HG 1425/2006 cu privire la toate tipurile de instruire de securitate si sanatate in munca furnizate lucratorilor din subordine.
  6. Va supraveghea constant respectarea cerintelor de sanatate si securitate in munca de catre toti lucratorii din subordine.
  7. propune serviciului Buget Financiar Contabilitate, dacă este cazul, efectuarea operaţiunilor specifice angajării,lichidării şi ordonanţării cheltuielilor din cadrul direcţiei/serviciului/compartimentului, conform anexelor nr. 1, 2 şi 3 la Normele metodologice aprobate prin Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale,cu modificările şi completările ulterioare ;
  8. Coordonează activitatea serviciilor din cadrul Direcției de Urbanism, Amenajări Teritoriale si Dezvoltare  urbana
  9. Urmareste rezolvarea in termen  si conform legislatiei, a competentelor ce aparțin Direcției - doar pentru specialitatea urbanism si amenajări teritoriale ;
  10. Coordoneaza elaborarea strategiilor de dezvoltare urbana, stabileste nominal proiectele de urbanism si amenajare a teritoriului necesare Municipiului Pascani;
  11. Initiaza proiecte de hotarari, dispozitii ale primarului in problemele de specialitate (urbanism si amenajarea teritoriului) de care răspunde, pregatind  expuneri de motive, informari si referate;
  12. Sustine in comisiile de specialitate ale Consiliului Local municipal materialele propuse spre dezbatere, precum si sedintele Consiliului local municipal;
  13. Face propuneri si organizeaza concursuri pentru proiecte, dezbateri publice pe teme de urbanism de importanta si amenajare  a  teritoriului;
  14. Aduce la cunostinta subordonatilor legislatia specifica activitatii pe care o desfasoara;
  15. Aproba propunerile pentru participarea la cursurile de perfectionare a subordonatilor;
  16. Sustine proiectele de Hotarari in fata comisiilor de specialitate si in sedintele Consiliului Local;
  17. Primeste si repartizeaza corespondenta generala si urmareste solutionarea acesteia in termenul legal doar pentru specialitatea urbanism si amenajări teritoriale.
  18. Raspunde de intocmirea fiselor de post ale functionarilor publici cu functii de conducere si a rapoartelor de evaluare a performantelor profesionale pentru personalul cu funcții de conducere din subordine;
  19. Propune avansarea, premierea, stimularea sau masuri de sanctionare pentru personalul din subordine;
  20. Realizeaza evaluarea performantelor profesionale individuale ale sefilor de serviciu din subordine;
  21. Verifica elaborarea si actualizarea procedurilor operationale, aferente a activitatilor pe care le coordonează, pe specialitatea urbanism (doar pentru eliberarea certificatelor de urbanism si a autorizațiilor de construire);
  22. Exercita si alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotarari ale Consiliului Local, dispozitii ale primarului sau primite de la Cosiliul local sau primar;
  23. Semnează alături de  primar şi secretar   certificatele de urbanism şi autorizaţiile de construcţie ;
  24. Înștiințează persoanele fizice sau juridice interesate cu privire la modalităţile de completare  sau refacere a documentaţiilor ce stau la baza  eliberării autorizaţiilor de construire şi certificatelor de urbanism , precum şi  a societăţilor de proiectare sau persoanelor fizice ce întocmesc astfel de documentaţii ;

           La eliberarea  autorizației de construire , verifica lista cu privire la :

-existenta avizelor si studiilor solicitate prin certificatul de urbanism

- verificarea documentației tehnice de catre functionarul de specialitate din cadrul Serviciului Urbanism si Amenajari Teritoriale.

- verifică încasarea corectă a  cuantumului ce reprezintă taxa de certificat de urbanism şi a autorizaţiei de construcţie (desfiinţare).

Close Search Window