Nr.  8490 / IP / 20.05.2016

INVITAŢIE DE PARTICIPARE LA SELECTIA DE OFERTE



MUNICIPIUL PAŞCANI
- Cod fiscal
4541360
,   Adresa
Str. Ştefan cel Mare. nr.16, Paşcani, jud. Iaşi,
  Telefon
+40 0232762300/ +40 0232718250
Fax
+40 0232766259/ +40 0232718250
,  Email

achizitii@primariapascani.ro
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primăriei municipiului Paşcani - Str. Ştefan cel Mare nr.16, Paşcani, jud. Iaşi, România, cod poştal: 705200, telefon: +40 0232718250, fax:+40 0232718250, în atenţia Compartimentului Achiziţii Publice, persoane de contact: PASCU LAURA sau SIMON CRISTINA
Denumire contract: „MOBILIER STRADAL”, în conformitate cu  Caietul de sarcini, ataşat prezentei invitaţii Tip contract: Furnizare CPV:  45233293-9 Valoare estimata:
60.000
lei 
fără TVA
Conditii referitoare la contract Garanţie de buna execuţie: 1) Ofertantul câstigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului în cuantum de 10% din pretul contractului fara T.V.A. in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3) din HG nr. 925 / 2006 Nota: În cazul ofertantilor care se regasesc în categoria întreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facând dovada în acest sens) garantia de buna executie se constituie în procent de 50% din cuantumul precizat în documentatia de atribuire.
CONDITII DE PARTICIPARE
Situaţia personala a operatorilor economici, inclusiv cerinţele referitoare la înscrierea in registrul comerţului sau al profesiei
-
Formular A - Declaratie privind eligibilitatea (neîncadrarea în prevederile art.180 din OUG 34/2006) - semnata de reprezentantul legal;
-
Formular B - Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - semnata de reprezentantul legal însoţit de  Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligaţiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contribuţiilor de asigurări sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasă ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei este prevăzut termenul limita de depunere a ofertelor ;
- Formular  C2 – Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti / candidaţi / ofertanţi asociaţi / subcontractanţi, conform art. 69^1 din OUG 34/2006.
-
Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu menţiunea
„conform cu originalul”. Criteriu de atribuire: Preţul cel mai scăzut
Propunerea tehnică va fi prezentată astfel încât să asigure corespondenţa cu cerinţele caietului de sarcini.

  • Se vor prezenta declaraţii de conformitate şi certificate de garanţie de la producător  pentru produsele solicitate.

  • Se vor prezenta  mostre ale produselor care fac obiectul achiziţiei pentru verificarea conformităţii acestora cu cerinţele caietului de sarcini;


Propunerea financiară

  • Se va completa centralizatorul Propunerii financiare – Formular N, din care va rezulta valoarea finală a contractului.

  • Se va prezenta Fomularul K – formularul de ofertă, care reprezintă elementul principal al propunerii financiare.


Informatii administrative
După analiza documentelor precizate la Condiţii de participare / Capacitatea tehnica si/sau profesionala, autoritatea contractanta va verifica existenţa propunerilor tehnice si financiare în catalogul electronic al SEAP si va desemna ofertantul câştigător conform criteriului de atribuire precizat mai sus. Data limita de depunere a ofertelor:
26.05.2016 ora 10:00 Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)  
Caiet de sarcini
Formulare
Invitatie de participare  

 
Close Search Window